|
Autor: |
Joanna P. |
|
E-mail: |
|
|
Data: |
niedziela, 25 maja 2003 13:58:01 |
Jestem początkującym storczykarzem i chciałabym Państwu opowiedzieć, jak rozpoczęła się moja przygoda ze storczykami. Może zmienie to choć trochę Państwa podejście do tego, co napisał Pan Jerzy.