|
Autor: |
Romuald Kosina |
|
E-mail: |
kosina@biol.uni.wroc.pl |
|
Data: |
czwartek, 7 września 2006 19:19:10 |
Dzień Dobry Wszystkim Miłym Uczestnikom Forum!!!!!!!!!!!
Bardzo przepraszam, że dopiero teraz reaguje na posty dotyczące mojej osoby, ale, proszę mi wierzyć, dopiero dziś spostrzegłem ten wątek. Dlaczego dopiero dziś? Chyba dlatego, że jestem bardzo zaganiany w pracy, i tak ciągnie się to od połowy czerwca, ale jutro prawie się skończy. Wiadomo, że jedno się skończy, drugie się zacznie. Odpowiadam na post przesłany jako ostatni, ale jest to odpowiedź dla Wszystkich wypowiadających się tutaj. Po pierwsze, w jednym z pierwszych kontaktów na Forum, na uwagę Jurka Błaszczyka, który stwierdził, że mamy teraz wśród siebie specjalistę, odpowiedziałem bez zastanawiania, że jestem zupełnie początkującym miłośnikiem storczyków. Nie wstydzę się przyznać, że wiele, bardzo wiele o storczykach nie wiem. Po to tutaj jestem, żeby wiedzieć więcej. Ale jeśli coś wiem, to dlaczego nie mogę tą wiedzą podzielić się z innymi? Jeśli zwracam komuś na coś uwagę, to w żadnym wypadku nie jest to krytyka Osoby! Moja uwaga zawsze dotyczy meritum. Osoby, które mnie znają bezpośrednio wiedzą, że za moją ostrą krytyką nie idzie ani milimetr mojej niechęci do człowieka. Jak to nazwano, jest to zawsze krytyka życzliwa, w autentycznie pozytywnym znaczeniu. To prawda, jestem naukowcem i ani w głowie mi przechwalanie się przed kimkolwiek swoją wiedzą. Ja mam też siwe włosy i przynajmniej wydaje mi się, że wiem co w życiu jest najważniejsze. To prawda, że dwukrotnie zwróciłem uwagę na forum nt. odmiany nazw łacińskich i poniewczasie spostrzegłem, że uwaga była skierowana ponownie do tej samej Osoby. Nie przepraszałem, bo też błąd był popełniony dwukrotnie. Bardzo proszę, przypisujmy właściwą rangę sprawom zdarzającym się w naszym życiu. Przecież to wszystko o czym dyskutujemy tutaj na Forum jest drobiazgiem. Proszę, nie przejmujmy się tak bardzo uwagami krytycznymi. Popełniane drobne błędy do