Strona główna serwisu Strona główna forum

Grupa:  Zupa storczykowa

Temat:  Pierwszy storczyk chyba umiera :/
Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Agnieszka
E-mail: agnieszka.tatera@gmail.com
Data: czwartek, 16 grudnia 2010 20:19:01
Mam bardzo podobną sytuację. Chciałam zastosować powyższą metodę, ale nie wiem, czy powinnam go przesadzać jeżeli on jeszcze kwitnie?

Dostałam go od znajomych, nigdy nie miałam takiego typu kwiatów, razem z nim nie było żadnego opisu, wskazania gatunku nic. Jestem więc totalną nowicjuszką i kompletnie nie wiem, co robić :/

Zdjęcia mojego przypadku można obejrzeć tutaj: http://picasaweb.google.com/agnieszka.tatera/Storczyk?feat=directlink

Poza tym - jeżeli ktoś rozpozna na zdjęciach dany gatunek, to bardzo proszę o informację! Oraz o wskazania, gdzie można poczytać rzetelne dane, jak je podlewać, w czym sadzić, jak o niego dbać. Bardzo chcę go uratować i mieć na lata

PS. Przepraszam za zdublowanie zapytania i stworzenie osobnego wątku, ale właśnie zauważyłam, że w wątku, w którym wkleiłam mą wypowiedź nikt nie odzywał się od 21 listopada, a mi bardzo zależy na czasie. Zaczynam się obawiać, że dłuższe czekanie jest niewskazane :/

Data: czwartek, 16 grudnia 2010 20:19:52
Bardzo podobną sytuację w sensie, o którym był wątek Czyli: żółkną i opadają liście.

Autor: Mery
E-mail: j.m.majchrzak@wp.pl
Data: czwartek, 16 grudnia 2010 21:27:32
Witam Panią.
Na stronie http://www.orchidarium.pl/forum/read_thr.php?f=0&r=22858&pg=100
podaję linki, które zapewne pomogą Pani .
Mery.

Data: czwartek, 16 grudnia 2010 21:50:25
Mery - dziękuję bardzo za linki, rano przeczytam je dokładnie i może znajdę potrzebne informacje, kto wie?

Najbardziej teraz interesuje mnie fakt, czy mogę go reanimować (przycinać korzenie i przesadzać) w trakcie kwitnienia, czy powinnam może uciąć cały kwiatostan. Może tam się tego dowiem

Pozdrawiam!

Data: piątek, 17 grudnia 2010 20:47:58