Strona główna serwisu Strona główna forum

Grupa:  Zupa storczykowa

Temat:  Prosze o rade i oględziny!!!!
Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: amelia691
E-mail: amelia691@wp.pl
Data: niedziela, 3 stycznia 2010 10:32:42
witam serdecznie

od listopada poraz pierwszy mam u siebie w domku 5 storczyków...jestem amatorką ich uprawy i opieram swoją wiedze tylko na tym co przeczytam w necie...
Trzy storczyki do dnia dzisiejszego kwitną pieknie.. zrzucaja kwiatki i wypuszczaja cały czas nowe pąki
natomiast dwa pozostałe mają sie nieco gorzej...
jeden niedawno zrzucił naraz wszystkie kwiatki, obejrzałam korzenie, powycinałam co mi sie nie podobało i spowrotem wlożyłam do tej samej ziemi dosypując trochu wegla drzewnego i kremazytu.. dzisiaj zauwazyłam kilka malutkich lepiących kropelek na liściach...ale niewiele...narazie bede go obserwowac
natomiast drugi, również nagle zrzucił kwiatki(może przekwitał) nie wiem.. oczywiscie obejrzałam korzenie, powycinałam suche i te które mi sie nie podobały i wsadziłam do zupełnie nowego podłoża i tak oto teraz wyglada!!!!! czy on jest w fatalnym stanie?????

Autor: Agnieszka
E-mail: agnieszka.dobek@wp.pl
Data: niedziela, 3 stycznia 2010 11:02:17
Witam

W jaką ziemię Pani wsadziła storczyka? Na zdjęciu wygląda na jakieś miałkie podłoże, które nie nadaje się do sadzenia storczyków.
Agnieszka

Data: niedziela, 3 stycznia 2010 11:44:05
podłoże w które wsadziłam storczyka to włokno kokosowe mocno oczyszczone(sprzedawca upieral sie że nadaje sie jak najbardzij do storczyków), pomieszane z kremazytem, weglem drzewnym...

Autor: Natalia
E-mail: emicha27@interia.pl
Data: niedziela, 3 stycznia 2010 12:24:00
Moim zdaniem zaiwiniło tu podłoze....ma strukturę ( to rozdrobnione włókno kokosowe) jak zwykła ziemia do kwiatów!

Autor: Sandra Wawrzyniak
E-mail: cass@poczta.onet.pl
Data: niedziela, 3 stycznia 2010 13:45:35
Witam,