Strona główna serwisu Strona główna forum

Grupa:  Zupa storczykowa

Temat:  sklepy Tomaszewskiego
Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Danuta
E-mail: wojtowicz@bielmar.com.pl
Data: piątek, 27 stycznia 2006 08:32:29
Jestem początkującym storczykarzem i z ciekawością czytam Wasze uwagi na temat tych pięknych kwiatów. przeczytałam e:mail z grudnia o sklepie Tomaszewskiego.Trochę znam tą firmę, miałam przyjemność kupić od nich parę kwiatów, ale kupowałam je wyłącznie w Makro.Mam pytanie: czy może ktoś mi powiedzieć, czy ich sklepy są także na terenie Polski południowej ( mieszkam w Bielsku-Białej).Chętnie odwiedziłabym taki sklep jak opisany w Warszawie !
Przesyłam pozdrowienia dla wszystkich storczykarzy.
Danuta

Autor: Lidia Aniśkowicz
E-mail: lidia@aniskowicz.pl
Data: piątek, 27 stycznia 2006 09:03:22
Witam,
Niestety, na południu Polski firma Tomaszewski nie ma firmowego sklepu, tak przynajmniej wynika z ich strony http://www.tomaszewski.com.pl/
Warto na tę stronę zajrzeć, bo wymienione tam są wszystkie placówki, z którymi współpracują. Na zakupy bezpośrednio w firmie trzeba się wybrać do Poznania, Skierniewic lub w Warszawy. Nie wiem, jak w dwóch pozostałych miastach, ale sklep w Warszawie jest całodobowy...
Pozdrawiam,
Lidia Aniśkowicz

Autor: Justyna Butrymowicz
E-mail: ju.bu@wp.pl
Data: piątek, 27 stycznia 2006 12:30:05
Witam,
i informuję, że rośliny dostarczane do marketów przez firmę Tomaszewski są tańsze średnio o 5-7 zł od takich samych w ich sklepie firmowym.
Sklep góruje jednak tym, że są w nim przeceny roślin kończących kwitnienie lub po kwitnieniu. Cena jest wtedy o 30-70% niższa.

Autor: Danuta
E-mail: wojtowicz@bielmar.com.pl
Data: piątek, 27 stycznia 2006 12:47:07
dziękuje za informację

Autor: D.I.
E-mail: milanbud@poczta.onet.pl
Data: piątek, 17 lutego 2006 10:47:07