Strona główna serwisu Strona główna forum

Grupa:  Zupa storczykowa

Temat:  Keik??
  Strona:    [1] 2    Następna

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Natalia
E-mail: emicha27@interia.pl
Data: czwartek, 28 sierpnia 2008 17:56:24
Przepraszam jestem nowicjuszką w hodowli storczyków...ktoś powie mi co to sa te keiki?? CZy to nie czasem te naziemne boczne korzenie co wystają spoza ziemi??

Autor: Adela Andrzejak
E-mail: adela17_94@o2.pl
Data: czwartek, 28 sierpnia 2008 17:59:52
keik to z angielskiego "dziecko" czyli inaczej mówiąc to jest mały storczyk, zwykle wyrasta na łodydze storczyka gdy tam po ucięciu nad 3 oczkiem jest za dużo składników odżywczych czy czegoś takiego i on powstaje ale zdarzają się wyjątki i wtedy keik wyrasta z dołu storczyka i dlatego nie wiem co mi wyrosło

Data: czwartek, 28 sierpnia 2008 18:02:25
Do czego one służą??CZy odcinając keiki można rozmnożyc storczyka??

Autor: Kuba
E-mail: jakel1@wp.pl
Data: czwartek, 28 sierpnia 2008 18:16:29
Dokładnie,za pomocą keiki mozna rozmnożyć wegetatywnie storczyka. Uzyskana roslinka,będzie identyczn jak ta macierzysta.

Autor: pepe
E-mail:  
Data: czwartek, 28 sierpnia 2008 19:14:34
"Keiki" to dziecko z hawajskiego, nie z angielskiego..

Data: czwartek, 28 sierpnia 2008 19:35:37
Dziękuje Panu Kubie za informacje!Je szcze jedno pytanko : tego keika trzeba oderwać, uciąc a potem co?? Włożyc do ziemi?? Wyrosły mi dwa keiki i chciałabym spróbowac rozmnożyć....prosze o pomoc!!

Data: czwartek, 28 sierpnia 2008 19:40:56
A jeszcze coś : czy ten keik powinien miec liśc?? Prosze o jakąś fotke!

Data: czwartek, 28 sierpnia 2008 19:41:54
pepe a myślałam że z angielskiego

natalio keiki trzeba uciąć gdy mają ok. 3 korzeni i chyba bo już tak dobrze nie pamiętam 2 liści, i wtedy trzeba coś z nimi w akwarium zrobić ;P ale to kuba jest specjalistą więc niech on odpowie

Data: czwartek, 28 sierpnia 2008 19:47:51
DZiękuje Adelo i czekam na Pana Kube....

E-mail:  
Data: czwartek, 28 sierpnia 2008 19:50:32