Strona główna serwisu Strona główna forum

Grupa:  Zupa storczykowa

Temat:  co to za phalaenopsisy? prosze o pomoc
Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Aniusia
E-mail: wygodka@gmail.pl
Data: sobota, 26 maja 2007 10:05:24
jestem początkującym chodowcą mojego pierwszego storczyka zaukpiłam w promocji i z tego co udało mi sie ustalić jest to phalaenopsis aphrodite

drugiego i trzeciego mojego falka kupiłam i OBI jako prezent urodzinowy i nie moge ustalić ich bardziej dokładnej nazwy przegladałam tysiące zdjeć i takich jak moje storczyki nie znalazłam. prosze o pomoc jeśli ktos z Państwa wie jak one sie nazywaja? z góry dziekuje.
chce również zaznaczyć że różowy prześlicznie pachnie choć cięzko mi nazwać ten zapach.

ten żółty nakrapiany jest śliczny wygląda jakby był fluorescencyjny

jeśli ktoś potrzebuje lepszej jakości zdjeć to chetnie wyśle na maila te zostały zmiejszone na potrzeby forum

Autor: Marta
E-mail: innersmile@o2.pl
Data: sobota, 26 maja 2007 11:26:24
Niestety ustalenie konkretnych nazw hybryd jest niemożliwe, o ile nie podał ich sam producent. Poza tym i tak byłyby to tylko nazwy, które obowiązują u tego właśnie producenta, a nie oficjalne nazwy zarejestrowane, tak jak nazwy gatunków.
Jako początkujący amator storczyków też miałam taki problem i spędziłam całe dnie na poszukiwaniu nazw moich hybryd. Później zadałam takie samo pytanie, jak Ty na forum i uzyskałam taką właśnie odpowiedź.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w uprawie.
Marta

Autor: Maciek
E-mail:  
Data: sobota, 26 maja 2007 11:31:06
Witam i Pozdrawiam.Storczyki które prezentujesz to hybrydy phalaenopsis (nawiasem mówiąc bardzo ładne ale to nie jest botaniczny APHRODITE).Ten 1 to nie Aphrodite popatrz dokładnie na rozkład i wygląd płatków?.

Autor: Anusia
E-mail:  
Data: sobota, 26 maja 2007 19:08:59