Temat: |
Re: Problemy z wejściem do sklepiku |
Autor: |
Jerzy Dziedzic |
E-mail: |
jerzy.dziedzic@orchidarium.pl |
Data: |
wtorek, 17 lutego 2004 14:10:10 |
Pani Mario, mój problem (jeśli brak problemu można tak nazwać ) polega na tym, że w ŻADNYM systemie i w żadnej przeglądarce nie występują u mnie żadne "białe dziury" ani komunikaty o błędach. Testowałem i zmieniałem to wszystko przez kilka miesięcy i nigdy nic takiego u siebie nie widziałem. Musiałbym pewnie pożyczyć od kogoś system z problemami i wtedy przejść przez cały kod w poszukiwaniu rozwiązań, tylko kto mi wyśle komputer
Problemy występują tylko w Internet Explorerze, tym "genialnym" dziele Microsoftu. Z mojej praktyki (i z informacji na specjalistycznych forach internetowych) wynika, że instalowanie w tym samym systemie kolejnych wersji Internet Explorera lub automatyczne instalowanie poprawek Microsoftu prowadzi do mieszania wersji plików IE na komputerze i poważnych (lub mniej poważnych) problemów z przeglądarką. Założę się, że w nowo zainstalowanym systemie (w Windows 98, czy jakimkolwiek) nie byłoby żadnych kłopotów ze sklepem.
Temat jest konsultowany. Jeśli specjalista coś wymyśli, poprawię.....
Jerzy |
|
|
|